Upravit stránku
  • DISPEČER/KA / DISPONENT/KA dopravy pro německý trh

    DISPEČER/KA / DISPONENT/KA dopravy pro německý trh
    vhodné i pro absolventy

    PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    •    Péče o naše zákazníky a dodavatele v tuzemsku i zahraničí, převážně telefonická a e-mailová komunikace, popř. osobní kontakt
    •    Rozšiřování portfolia zákazníků a dodavatelů, pravidelné akvizice především na německém trhu (kontaktování nových firem)
    •    Sběr zakázek od našich obchodníků a následné plánování a prodej dodavatelům
    •    Administrativa spojená s akvizicemi, prodejem a nákupem zakázek
    •    Případná administrativní podpora pro služebně starší kolegy

    OCENÍME:
    •    Ukončené SŠ vzdělání s maturitou, příp. VŠ vzdělání výhodou (nejlépe obchodního/logistického/germanistického směru)
    •    Komunikativní znalost německého jazyka podmínkou (min. úroveň B2), další jazyky výhodou
    •    Uživatelská znalost PC
    •    Odolnost vůči stresu, samostatnost, flexibilita a chuť učit se novým věcem
    •    Schopnost pracovat v kolektivu, týmový duch a dobré komunikační schopnosti

    NABÍZÍME:
    •    Intenzivní zaškolení a získání zkušeností z oboru dopravy a logistiky
    •    Fixní mzdové ohodnocení i motivační systém odměn
    •    Smlouvu na dobu neurčitou
    •    Pracovní dobu 7:00 - 15:30 (případně dle individuální domluvy)
    •    Množství zaměstnaneckých benefitů benefitů (stravenkový paušál, sick days, příspěvek na ŽP/PP, zvýšený nárok na dovolenou aj.)
    •    Možnost karierního růstu (senior manager, VIP account manager, Key account manager)
    •    Zaměstnání v přátelském a moderním pracovním prostředí v Chabařovicích u Ústí nad Labem
     

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Váš strukturovaný životopis zasílejte na e-mail: prace@zdemar.cz

  • DISPEČER/KA / DISPONENT/KA dopravy pro polský trh

    DISPEČER/KA / DISPONENT/KA dopravy pro polský trh
     

    PRACOVNÍ NÁPLŇ:
        Péče o naše zákazníky/dodavatele, telefonický i osobní kontakt s klienty, udržování obchodních vztahů
       Rozšiřování portfolia zákazníků/dodavatelů
        Vytváření cenových nabídek ( bezprostřední kontakt s klienty)
        Vedení obchodní administrativy a běžné kancelářské práce
        Sledování a plnění zákaznických/dodavatelských požadavků

    OCENÍME:

    Středoškolské vzdělání s maturitou

    Znalost polštiny a českého jazyka na komunikativní úrovni

    Uživatelská znalost MS Outlook, MS Office

    Minimálně 1 rok praxe v oblasti dopravy nebo logistiky

    Komunikativnost, samostatnost, schopnost týmové spolupráce

    NABÍZÍME:
       Množství zkušeností z oblasti logistiky / dopravy
      Za odvedenou práci pravidelnou mzdu a něco navíc za aktivitu
        Spoustu benefitů – tradičních (stravenkový paušál, příspěvek na ŽP/PP, 25 dnů dovolené, sick days, možnost home office, fifiremní akce aj.) i netradičních (možnost tankování v areálu společnosti, autoservis/ pneuservis v areálu aj.)
         Zaměstnání v příjemném a moderním pracovním prostředí v Chabařovicích u Ústí nad Labem
        Finanční pomoc s úhradou nákladů za ubytování v průběhu prvních 3 měsíců

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Váš strukturovaný životopis zasílejte na e-mail: prace@zdemar.cz

  • Dispečer oddělení plachet (M/Ž)

    Dispečer oddělení plachet (M/Ž)

     

    PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    Plánování a organizování přeprav

    Zpracování objednávek, zadávání přeprav do IT systému, příprava podkladů k fakturaci

    Finanční a časová optimalizace plánování přeprav

    Práce s burzami přeprav

    POŽADUJEME:

    Středoškolské vzdělání zakončené maturitou
    Praxi na podobné pozici minimálně 2 roky
    Znalost MS Outlook, MS Office
    Podmínkou znalost cizího jazyka na komunikativní úrovni
    Komunikativnost, samostatnost, schopnost týmové spolupráce

    NABÍZÍME:

    Možnost kariérního růstu
    Práci v přátelském a moderním pracovním prostředí
    Motivující finanční ohodnocení (odměny a bonusy) nad rámec stanovené mzdy
    Množství zaměstnaneckých benefitů (služební mobil, notebook, možnost tankování v areálu společnosti, autoservis/ pneuservis v areálu, stravenkový paušál, sick days, firemní akce, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu aj.)

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Váš strukturovaný životopis zasílejte na e-mail: prace@zdemar.cz

  • Asistent/ka obchodního ředitele

    Asistent/ka obchodního ředitele

     

    PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    Organizování aktivit obchodního ředitele (organizace a administrativní podpora obchodního ředitele, plánování, příprava a zápisy z porad, příprava podkladů a jednání s obchodními partnery, příprava prezentací a reportů, podpora obchodního týmu aj.)

    Denní komunikace v cizím jazyce (AJ nebo NJ) (telefonicky a písemně) s dodavateli a zákazníky obchodního ředitele

    Spolupráce s ostatními kolegy ze spedice

    Práce s interním systémem Navision

    POŽADUJEME:

    Ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání (nejlépe obchodního/ logistického/ humanitního/ pedagogického zaměření) – můžete být i absolvent

    Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka

    Uživatelskou znalost PC

    Velmi dobrou komunikativnost a schopnost poradit si – razíme rčení: „kdo se bojí, nesmí
    do lesa“

    Ochotu a schopnost pracovat v týmu

    Odolnost vůči stresu, obchodní talent

    NABÍZÍME:

    Získání množství zkušeností z oblasti logistiky / dopravy

    Rozmanitou, zajímavou a samostatnou práci

    Zázemí stabilní společnosti rodinného typu

    Motivující finanční ohodnocení (odměny a bonusy) nad rámec stanovené mzdy
    Množství zaměstnaneckých benefitů (služební mobil, notebook, možnost tankování v areálu společnosti, autoservis/ pneuservis v areálu, stravenkový paušál, sick days, firemní akce, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu aj.)

     

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Váš strukturovaný životopis zasílejte na e-mail: prace@zdemar.cz

  • Finanční manažer/ka

    Finanční manažer/ka

     

    PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    Povinnost udržování nastavení účetních systémů v souladu s platnou legislativou a zapracovávání aktuálních změn

    Optimalizace aktiv, pasiv a daňové zátěže, řízení cash-flow

    Sestavování účetních měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrek /finančních i daňových/

    Zajišťování aktuálních zpráv o stavu finančních zdrojů a výsledcích hospodaření společnosti

    Reprezentování organizace na jednáních s obchodními partnery a dalšími subjekty auditorskými, daňovými a účetními orgány

    Vedení, motivace, kontrola a hodnocení výkonu podřízených pracovníků účetního oddělení

    Shromažďování, příprava, kontrola a archivace dokumentů

     

    POŽADUJEME:

    Ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického zaměření)

    Praxe na podobné pozici min. 3 roky

    Orientace v účetní a daňové problematice

    Komunikativnost, řídící a organizační schopnosti

     

    NABÍZÍME:

    Stabilní práci v prosperující společnosti

    Pracovní poměr na dobu neurčitou s nástupem ihned nebo dohodou

    Motivující finanční ohodnocení včetně měsíčních a cílových odměn

    Množství zaměstnaneckých benefitů – služební automobil, notebook, sick days, home office, stravenkový paušál, 25 dnů dovolené, sick days, příspěvek na tankování, příspěvek na životní a důchodové připojištění a možnost využití pneuservisu a autoservisu v areálu společnosti

     

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Váš strukturovaný životopis zasílejte na e-mail: personalni@zdemar.cz

  • Mzdový a personální specialista (M/Ž)

    Mzdový a personální specialista (M/Ž)

     

    PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    Zpracování mzdové agendy ve spolupráci se mzdovou účetní (např. evidence mezd, příplatků, nemocenské apod.)

    Komplexní zajištění personální agendy (nábory, výběrová řízení, personální administrativa)

    Vedení agendy pracovně - lékařských prohlídek, školení, BOZP a PO

    Administrace dotačních projektů

    Řešení požadavků zaměstnanců a denní komunikace s nimi

    Spolupráce se mzdovou účetní – včasné a správné předávání podkladů pro zpracování mezd

    Vedení docházkového systému a kontrola jeho správnosti

    Komunikace s externími dodavateli, úřady a dalšími institucemi

     

    POŽADUJEME:

    Ukončené středoškolské vzdělání (výhodou vzdělání v oblasti personalistiky, účetnictví nebo ekonomie)

    Praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky

    Znalost personální agendy a pracovního práva

    Základní znalost mzdové agendy a mzdových systémů

    Uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)

    Komunikativnost, samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti

     

    NABÍZÍME:

    Stabilní práci v prosperující společnosti

    Pracovní poměr na dobu neurčitou s nástupem ihned nebo dohodou

    Motivující finanční ohodnocení včetně odměn

    Množství zaměstnaneckých benefitů – flexibilní začátek a konec pracovní doby, stravenkový paušál, 25 dnů dovolené, sick days, příspěvek na tankování, příspěvek na životní a důchodové pojištění a možnost využití pneuservisu a autoservisu v areálu společnosti

     

    Oslovila Vás naše nabídka?

    Váš strukturovaný životopis zasílejte na e-mail: personalni@zdemar.cz

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti